هاست ایمیل ابری چیست و ۱۰ مزیت استفاده از آن

camb

کاربر انجمن پارسه دو
کاربر انجمن پارسه
سرویس های ایمیل قدیمی همانند ایمیل های درون سازمانی، به دلیل دسترسی محدود فقط از داخل سازمان به سرعت در حال منسوخ شدن هستند. با پیشرفت تکنولوژی، امکان دسترسی به ایمیل تقریبا از هر مکانی فراهم شده است. هر شخصی نیاز دارد که در همه جا به ایمیل های خود دسترسی پیدا کند تا بتواند مسئولیت های خود را در همه جا و در همه حال به صورت منعطف انجام دهد. همچنین فضای ایمیل بیشتری داشته باشد، تا بتواند همه پست های الکترونیک خود را در یک جا نگهداری کند. هاست ایمیل با استفاده از اکانت ایمیل در هاست ابری این موارد امکان پذیر است. اما واقعا سوال این است که هاست ایمیل ابری چیست ؟

امروزه بیشتر شرکت ها به دلیل هزینه های زیاد سرویس های قدیمی و ناپایداری و دسترسی محدود، در حال انتقال ایمیل های خود بر بستر ابری هستند. آن ها با این کار نه تنها می توانند سیستم های پست الکترونیکی و کاری خود را منعطف تر کنند، بلکه هزینه های خود را نیز کاهش می دهند.

حساب های ایمیلی رایگان احتمالا به شما در کاهش هزینه ها کمک کند. اما می تواند به هویت تجاری شما نیز لطمه بزند. مشتریان جدی و پروپاقرص فقط به کسب و کار هایی اعتماد دارند که آدرس پست الکترونیک معتبر و شرکتی داشته باشند. برای مثال داشتن حساب Gmail و آدرس ایمیلی مانند username@gmail.com، استفاده از هویت تجاری Gmail برای کسب و کار است. این در حالی است که اگر شما، ایمیلی به اسم شرکت همانند username@mybusiness.com داشته باشید، با هزینه ای اندک و برند کردن اسم شرکت خود (mybusiness.com)، می توانید اعتبار پست الکترونیک خود را چندین برابر کنید.

ویژگی های هاست ایمیل ابری چیست ؟


بهترین سرویس های ایمیل سرویس هایی هستند که با زیر ساخت ابری و با امنیت بالا طراحی شده اند تا از فعالیت های جعلی و غیر مجاز جلوگیری کنند. اگر شما یک کسب و کار دارید که در آن ملزم به اشتراک گذاری اطلاعات حساس هستید، باید در انتخاب خود دقت کنید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که سرویس ایمیلی که خریداری می کنید، از تکنیک های پیشرفته برای محافظت از اطلاعات کاربران استفاده می کند.

از مهم ترین امکانات یک هاست ایمیل ابری مناسب می توان به زیرساخت ضد تروجان، فیلترینگ ضد اسپم و احراز هویت چند مرحله ای اشاره کرد. علاوه بر این، مهم است که این سرویس حداقل ۹۹.۹ درصد زمان آپتایم را فراهم کند. از همه مهمتر یک تیم از متخصصان به طور دائم سرویس ها را نظارت و بررسی کنند.



محدودیت هایی که هاست ایمیل ابری کنار گذاشته است


آیا از مشکلات ذخیره سازی ایمیل در سیستم های محدود اطلاع دارید؟ آیا از این که باید چندین ساعت در هفته را صرف پاک کردن ایمیل های قدیمی کنید، خسته شده اید؟ به راحتی می توان ده ها نمونه دیگر از مشکلات پست های الکترونیکی محدود را پیدا کرد. هنگامی که شما روزانه با فایل های بزرگ و تعداد بالای پست الکترونیک کار می کنید، قطعا فضای ذخیره سازی ۵۰۰ مگابایت برای شما مناسب نیست.

با استفاده این تکنولوژی، دیگر زمان زیادی صرف فیلتر کردن ایمیل ها نمی کنید و زمانی را به پاک کردن هرزنامه ها اختصاص نمی دهید. این زمان می تواند برای کارهای مهم تر صرف شود.

با استفاده از اکانت ایمیل در هاست ابری، هنگامی که کارکنان می توانند به داده های خود در هر زمانی، از هر مکان و با استفاده از هر دستگاهی دسترسی داشته باشند، مشتریان شما نیز از این کار سود خواهند برد. کارکنان می توانند با سرعت بیشتری به مشتریان پاسخ دهند و همچنین وظایف روزانه را در خارج از ساعات کاری و بیرون از شرکت نیز انجام دهند.


۱۰ مزیت استفاده از هاست ایمیل ابری چیست:


  1. هزینه کمتر

کاهش هزینه های میزبانی ایمیل با استفاده از یک میزبانی ایمیل ابری خوب یک مزیت مهم به حساب می آید. هر کسب و کاری نیاز دارد تا برای سود بیشتر، هزینه های خود را پایین بیاورد. پس یک فاکتور مهم برای انتخاب بهترین سرویس ایمیل برای کسب و کار ها، هزینه مقرون به صرفه آن سرویس است. روش های قدیمی ایمیل از جمله راه اندازی سرور، ادمین سرور، اتاق سرور و … هزینه های هنگفتی را به شما تحمیل خواهد کرد.

  1. سرعت بیشتر در دریافت و ارسال ایمیل

سرعت ارسال و دریافت بیشتر و آپلود فایل ها با سرعت بیشتر نسبت به روش های دیگر نیز از دیگر مزایای این سرویس ها است.

  1. پایداری بیشتر سرویس های ابری نسبت به سرویس های غیر ابری

پایداری سرویس های ابری نسبت به دیگر سرویس ها، به دلیل استفاده از زیر ساخت ابری بالاتر است. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که برای ارسال ایمیلی کاری و مهم، با پیغام عدم امکان دسترسی به سرویس مواجه شوید. در هاست ابری ایمیل میزان قطعی سرویس شما در سال بسیار پایین تر بوده و نگرانی از دست دادن ایمیل ها به علت قطع بودن سرویس بسیار کمتر است.

  1. اسپم و بلاک نشدن ایمیل های ارسالی شما

در نظر بگیرید ایمیل هایی که شما ارسال می کنید، به دلیل بی احتیاطی و یا سوء استفاده دیگران از سرویس، اسپم شناخته شوند، IP سرور هایی که برای ارسال ایمیل استفاده می شوند در لیست سیاه قرار گیرد و یا ایمیل های شما در سمت مقابل دریافت نشوند. چه مشکلاتی برای شرکت شما پیش می آید؟ در سرویس های هاست ابری ایمیل، فرآیند ها و زیرساخت های به روز باعث جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های ارسالی شما خواهد شد.





  1. استفاده از محیط کاربر پسند در نرم افزار ایمیل

نرم افزاری که از آن در صفحه وب برای ارسال پست الکترونیکی استفاده می کنید، باید ساده و جذاب بوده و در عین حال کارایی و ویژگی های زیادی داشته باشد.

  1. دسترسی به پست های الکترونیکی در همه جا و در همه زمان

دسترسی آسان به ایمیل ها، در همه جا و همه وقت برای کاربران شما بسیار مهم است. کاربران شما با این کار می توانند کارهای خود را در بیرون از شرکت و در خانه نیز انجام داده و سرعت پیشرفت کارها افزایش می یابد.

  1. قابلیت استفاده در رایانه، گوشی های موبایل و تبلت ها

این سرویس باید قابلیت اتصال اکانت پست الکترونیک به همه دستگاه ها از قبیل گوشی همراه، تبلت، لپتاپ و سایر وسایل الکترونیکی دیگر را ارائه دهد.

  1. امنیت بیشتر

امنیت ایمیل های شما از جنبه هک شدن و دسترسی غیر مجاز به ایمیل ها بالاتر از سرویس های دیگر است.

  1. استفاده از SSL و TLS

استفاده از روش های رمزنگاری، مزیتی دیگر برای این سرویس ها است. استفاده از SSL و TLS نه تنها امنیت ایمیل های ارسالی و دریافتی بالاتر می رود، بلکه هدف حملات دسترسی غیر مجاز میانی (سرقت اطلاعات در زمان انتقال از یک نقطه به نقطه دیگر) نیز قرار نمی گیرید.

  1. بکاپ روزانه

چقدر احتمال دارد که شما به اشتباه ایمیلی را پاک نمایید؟ در صورتی که این اشتباه روی دهد، چه کار می کنید؟ یکی از باید های سرویس هاست ایمیل ابری، دریافت بک آپ مناسب، مطمئن و قابل بازیابی در زمان کوتاه است.

با انتخاب ارائه دهنده سرویس ایمیل ابری مناسب، می توانید استفاده از مزایای تکنولوژی ایمیل ابری را به حداکثر رسانده و رشد کسب و کار خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. اگر چه انتخاب هاست مناسب و انتقال اطلاعات بر بستر ابری، کاری پیچیده و مستلزم رعایت نکاتی حیاتی است، اما با انتخاب صحیح و اعتماد به سرویس دهنده مطمئن، می توانید با خیال راحت از این پیچیده‌گی ها عبور کرده و تمامی قوا و تمرکز خود را معطوف گسترش کسب و کار خود کنید.

سوالات متداول

هاست ایمیل ابری چیست؟
با پیشرفت تکنولوژی، امکان دسترسی به ایمیل تقریبا از هر مکانی فراهم شده است. هر شخصی نیاز دارد که در همه جا به ایمیل های خود دسترسی پیدا کند تا بتواند مسئولیت های خود را در همه جا و در همه حال به صورت منعطف انجام دهد. همچنین فضای ایمیل بیشتری داشته باشد، تا بتواند همه پست های الکترونیک خود را در یک جا نگهداری کند. با استفاده از اکانت ایمیل در هاست ابری این موارد امکان پذیز است.
استفاده از اکانت ایمیل هاست ابری چه مزایایی دارد؟
هزینه کمتر - سرعت بیشتر در دریافت و ارسال ایمیل - پایداری بیشتر -اسپم و بلاک نشدن ایمیل های ارسالی - استفاده از محیط کاربر پسند در نرم افزار ایمیل - قابلیت استفاده در رایانه، گوشی های موبایل و تبلت ها و ...
بهترین سرویس های ایمیل، چه سرویس هایی هستند؟
سرویس هایی هستند که با زیر ساخت ابری و با امنیت بالا طراحی شده اند تا از فعالیت های جعلی و غیر مجاز جلوگیری کنند. اگر شما یک کسب و کار دارید که در آن ملزم به اشتراک گذاری اطلاعات حساس هستید، باید در انتخاب خود دقت کنید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که سرویس ایمیلی که خریداری می کنید، از تکنیک های پیشرفته برای محافظت از اطلاعات کاربران استفاده می کند.

نوشته هاست ایمیل ابری چیست و ۱۰ مزیت استفاده از آن اولین بار در بلاگ ایران هاست. پدیدار شد.

ادامه مطلب...
 
عقب
بالا