آپ وب

کاربر انجمن پارسه دو
کاربر انجمن پارسه
در صورتیکه شما جزو افرادی هستید که میخواهید شرکت هاستینگ خود را راه اندازی کنید و در عین حال برای شروع سرمایه زیادی را از دست ندهید یا طراح سایت هستید و پروژه های زیادی دست شما میباشد پیشنهاد ما استفاده از هاست نمایندگی بوده که بسیار بصرفه و کاربردی میباشد و شما دی ان اس اختصاصی خود را خواهید داشت و مشتری شما هیچ موقع به شرکت مبدایی که از آن هاست را تهیه کرده اید پی نخواهد برد.
ما در سایت آپ وب دو پلن برای هاست نمایندگی ارائ میدهیم و در صورتیکه پلن بالاتری مدنظرتان میباشد میتوانید به پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید تا برایتان اماده سازی شود.
خرید هاست نمایندگی در آپ وب:
هاست نمایندگی با کنترل پنل سی پنل

مزایای هاست نمایندگی:
1.شما با دریافت نمایندگی هاست آپ وب می توانید یک منابعی را در اختیار بگیرید و از آن کسب درآمد کنید و یا سایت های خود و مشتریان تان را در آن جا مدیریت کنید.

منابعی که شما دریافت می کنید شامل فضای هاست،مدیریت دامین های ثبت شده در سایت،فضای ایمیل برای خود و کاربران و دیتابیس است.

با توجه پلن های موجود در سایت، شما می توانید با در نظر گرفتن نیازمندی های خود،یکی از آن ها را انتخاب کنید.

2.شما می توانید پس از خرید پلن نمایندگی هاستینگ آپ وب، به راحتی پلن های خود را برای هاستینگ تنظیم کنید و به مشتریان خود بفروشید و هیچ گونه خبری از وجود نمایندگی در سایت شما دیده نخواهد شد!

3.سرویس نمایندگی هاسیتنگ آپ وب، در هاست شما نیز آنتی ویروس و فایروال های قوی به کار برده است، تا شما بتوانید به راحتی از سایت خود و دیگر مشتریان محافظت کنید.
4.همچنین شما اگر می خواهید سایت های خود را به نمایندگی هاست آپ وب انتقال دهید، کافی است با پشتیبان در ارتباط باشید تا به رایگان برای شما این کار را انجام دهند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
عقب
بالا