فعال کردن رسکیو سیستم در هتزنر

ArMan

کاربر انجمن پارسه دو
کاربر انجمن پارسه
فعال کردن رسکیو سیستم در هتزنر


برای انجام برخی تعمیرات یا نصب یا بررسی نرم افزاری یا سخت افزاری یا انجام عملیات مدیریتی بر روی سرور خود می توانید از رسکیو سیستم یا همان سیستم نجات کمک بگیرید.
(توجه داشته باشید که فعال کردن Rescue system به اطلاعات موجود بر روی هارد شما آسیب نمی رساند و دیتای آن بر روی رم سرور بارگذاری می شود ولی به دستورهایی که اجرا می کنید دقت بسیار داشته باشید!)


برای فعال کردن Rescue system وارد حساب کاربری خود در robot.your-server.de شوید و از بخش Servers بر روی سرور مورد نظر خود کلیک کنید تا امکانات مدیریتی آن سرور باز شود، سپس بر روی Rescue کلیک کنید.
حال در صفحه باز شده Linux و 64bit را انتخاب کرده و بر روی Activate rescue system کلیک کنید، دقت کنید که در این زمان پسوردی که نمایش داده میشود را در جایی کپی بگیرید.
بعد از این کار با اولین ریبوت سرور با Rescue system بالا می آید و شما می توانید با آی پی سرور و پورت 22 و یوزر root و پسورد ذکر شده با استفاده از نرم افزار Putty به Rescue system سرور خود متصل شوید.
برای غیرفعال کردن رسکیو سیستم بعد از تمام شدن کارتان در محیط Rescue system دستور reboot را اجرا کنید تا سرور با سیستم عامل موجود بر روی هارد و به صورت عادی بوت شود.

نکته: برای مثال ممکن است شما از مجازی ساز بر روی سرور خود استفاده می کنید، خوب مشکلی وجود ندارد شما بعد از فعال کردن Rescue system در پنل هتزنر می توانید سرورهای مجازی خود را خاموش کرده و سپس از طریق مجازی ساز سرور را reboot کنید تا بعد از ریبوت شدن سرور سیستم نجات فعال شود.
 
عقب
بالا