کسب درآمد

کاربر انجمن پارسه دو
کاربر انجمن پارسه
کسب درآمد بدون سرمایه

امروز برای شما روش کسب درآمد بدون سرمایه را آماده کرده ایم.

تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده ۳۰ هزار تومان کسب درآمد کنید
با معرفی هر شخص دیگر مجدد ۳۰ هزار تومان هدیه بگیرید

و اما چطونه ؟
کد معرف :
MFZGIY


منبع : کد معرف بلو بانک

بلوبانک چیست و چگونه می‌توان در آن حساب باز کرد؟ / افتتاح حساب در ۷ دقیقه

بلوبانک یک بانک دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن آن و کاملا به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. تمامی سپرده‌های مشتریان در بلو نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس نیز کارت‌های بانکی بلو، با پیش شماره کارت‌های بانک سامان (۸۶-۶۲۱۹) صادر می‌شوند. درواقع اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک)، از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک صورت می‌گیرد.
و اما مراحل باز کردن حساب در فاز فعلی که فاز قبل از رونمایی عمومی از بلوکارت هست، بسیار آسان است و کافی است ابتدا دوستی را پیدا کنید که در بلوبانک حساب داشته باشد تا برای شما از داخل اپلیکیشن دعوت‌نامه ارسال کند، سپس با دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید با طی کردن مراحل زیر، در کمتر از ۷ دقیقه حساب خود را در بلوبانک باز کنید. توجه داشته باشید برای باز کردن حساب در بلوبانک، به اصل کارت ملی (برای کارت‌های ملی قدیمی کد رهگیری درخواست صدور کارت هوشمند) برای ارسال تصاویر مربوطه و داشتن یک خط تلفن همراه فعال که به نام خودتان هست، نیاز دارید.

مراحل گام به گام افتتاح حساب در بلوبانک

۱. ابتدا اپلیکیشن بلوبانک را از طریق لینک https://blubank.com/download/ دانلود کنید و پس از وارد شدن به اپلیکیشن، روی گزینه «باز کردن حساب» کلیک کنید. در مرحله بعد که مانند تصویر زیر است، باید گزینه «شرایط و ضوابط را خوانده‌ام و قبول می‌کنم» را فعال و گزینه «ادامه» را انتخاب کنید.





۲. سپس باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه باید به نام خودتان باشد. بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه، برایتان یک کد تایید ارسال می‌شود. آن را در کادر مربوطه وارد کنید تا وارد مرحله بعد شوید.


۳. در این بخش، باید کد معرف را وارد کنید، آن را وارد کنید. وارد کردن آن اجباری است. در مراحل بعدی باید کدملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید.
کد معرف :
MFZGIY


۴. در ادامه ساخت حساب کاربری، باید یک نام کاربری به‌دلخواه خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب نام کاربری باید یک رمز عبور امن نیز برای حساب خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای ورود آسان‌تر و امن‌تر اثرانگشت خود را نیز فعال کنید. برای فعال کردن آن گزینه «فعال شود» را انتخاب کنید و اگر نمی‌خواهید این گزینه را فعال کنید، روی گزینه «الان نه» کلیک کنید.


۵. تا این جای کار، شما حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید. برای باز کردن حساب در بلوبانک از این مرحله به بعد باید مدارک موردنیاز را وارد کنید. در این بخش باید از کارت ملی خود عکس بگیرید. اگر کارت ملی شما قدیمی است، باید تاریخ انقضای کارت ملی و کد رهگیری که برای کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اید را نیز وارد کنید. سپس در بخش شناسایی هویت، باید با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و بدون ماسک، عبارت خواسته شده از شما را در قالب یک ویدئو کوتاه برای بلوبانک ضبط و ارسال کنید.

۶. پس از ارسال ویدیو، اطلاعات شما با موفقیت دریافت می‌شود. از این به بعد اطلاعات شما تا ۲ ساعت دیگر بررسی می‌شود و نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. اگر تمامی اطلاعات و مدارک ارسال شده، مورد تایید باشد، پیامکی حاوی این متن برای شما ارسال می‌شود: «حساب شما با موفقیت فعال شد.»

۷. بعد از فعال شدن حسابتان، مجددا وارد اپلیکیشن بلوبانک شوید و کارت بانکی بلو را سفارش دهید. کارت بانکی بلو در ۳ رنگ آبی، سبز و قرمز موجود هست که بعد از انتخاب رنگ موردنظرتان و وارد کردن کد پستی و شماره تلفن ثابت خود، سفارش کارت‌بانکی‌تان نیز با موفقیت ثبت می‌شود.

۸. در نهایت نیز اگر در استان تهران باشید تا حداکثر ۵ روز کاری بعد و اگر در شهرستان باشید تا ۷ روز کاری بعد، کارت بلوبانک به دستتان می‌رسد. بعد از اینکه کارت را دریافت کردید، باید وارد اپلیکیشن شوید و آن را فعال کنید. همچنین در داخل اپلیکیشن می‌توانید رمز کارت بانکی خود را نیز انتخاب کنید.



در صورتی‌که کارت ملی قدیمی خود را گم کرده‌اید و برای کارت ملی جدید نیز درخواست داده‌اید و هنوز به دستتان نرسیده است، در بخش اسکن کارت ملی، صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه خود را اسکن کنید تا فرایند افتتاح حساب در بلو بانک با موفقیت طی شود.

  • در بلوبانک بازکردن حساب کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارد.​
  • در بلوبانک برای حداقل مانده موجودی در ماه، سود سپرده ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.​
  • امکان مسدودکردن کارت بلوبانک از طریق اپلیکیشن بلوبانک وجود دارد.​
  • بلوبانک عضو سامانه شتاب بانک مرکزی است​

پرسش‌های متداول


چگونه می‌توانم حساب بازکنم؟
مراحل بازکردن حساب
(در فاز قبل از رونمایی عمومی):
۱. پیدا کردن دوستی که در بلوبانک حساب دارد
۲. به اشتراک گذاشتن [فقط] شماره موبایل
۳. دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک

برای بازکردن حساب چه مدارکی لازم است؟
اصل کارت ملی (برای کارت ملی‌های قدیمی، کد رهگیری درخواست صدور کارت هوشمند) برای ارسال تصاویر مربوطه و داشتن یک خط تلفن همراه فعال که به نام خودتان است.

من کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌ام، آیا می‌توانم حساب بازکنم؟
بله، اگر درخواست کارت ملی هوشمند را ثبت کردید، از راه ثبت کد رهگیری نوشته شده روی رسید ثبت‌نام کارت ملی هوشمند، امکان بازکردن حساب را دارید.

من کارت ملی هوشمند ندارم و برگه رسید کارت ملی هوشمند را گم کرده‌ام، چطور می‌توانم حساب بازکنم؟
در وب‌سایت سازمان ثبت و احوال کد رهگیری کارت ملی خود را پیداکنید و فرآیند بازکردن حساب را انجام دهید.

مراحل بازکردن حساب چقدر زمان می‌برد؟
بازکردن حساب در کمتر از ۷ دقیقه، بررسی مدارک، شناسایی هویت و فعال شدن حساب (در صورت تایید استعلام بانک مرکزی) در کمتر از ۲ ساعت انجام می‌شود.

برای بازکردن حساب، حتما باید در اپلیکیشن ثبت‌نام کنم؟
بله، ثبت‌نام و انجام همه‌ی مراحل شناسایی هویت از طریق اپلیکیشن لازم است.

برای بازکردن حساب حتما باید شماره تلفن همراه به نام خودم باشد؟
بله، به‌دلیل اینکه اطلاعات هویتی شما در یک مرحله با «سامانه شاهکار» کنترل می‌شود، حتما باید شماره تلفن همراه به نام شخص بازکننده‌ی حساب باشد.

می‌توانم به نام شرکت یا ارگان حساب بازکنم؟
خیر، فعلا بازکردن حساب فقط به نام شخص حقیقی امکان‌پذیر است.

چطور می‌توانم ثبت‌نام خود را لغو کنم؟
شما می‌توانید در زمان فرآیند شناسایی هویت قبل از بازکردن حساب، نسبت به ترک فرآیند در هر مرحله‌ای و ادامه‌ی آن از همان مرحله در هر زمانی اقدام کنید.
اگر تمامی مراحل ثبت‌نام و شناسایی هویت انجام شده باشد، امکان لغو فرآیند وجود ندارد.

می‌توان برای شخص دیگری حساب بازکرد؟
خیر

مراحل بازکردن حساب چگونه است؟
بازکردن حساب شامل چهار مرحله اصلی است.
مرحله اول: واردکردن اطلاعات هویتی مطابق کارت ملی و دریافت استعلامات هویتی
مرحله دوم: ارسال عکس از کارت ملی و مطابقت اطلاعات کارت ملی با اطلاعات وارد شده
مرحله سوم: ارسال ویدئو‌ی زنده از شخص بازکننده حساب
مرحله چهارم: بررسی و مطابقت تمامی مدارک ارسال شده جهت تایید نهایی و بازکردن حساب

برای بازکردن حساب تابعیت ایرانی ضروری است؟
بله، برای بازکردن حساب در بلوبانک تابعیت ایرانی و داشتن کارت ملی ضروری است.

برای بازکردن حساب محدودیت سنی وجود دارد؟
بله، طبق قانون بانک مرکزی، حداقل سن برای بازکردن حساب در بلوبانک ۱۸ سال است.

چرا باید هویت خود را تایید کنم؟
همانند همه‌ی بانک‌های ایران، برای بازکردن حساب، شناسایی هویت یک الزام قانونی است که برای جلوگیری از سواستفاده و حفظ موارد امنیتی ضروری است.

چگونه هویت خود را تایید کنم؟
برای شناسایی هویت لازم است مشتری اطلاعات هویتی خود، تصویر پشت‌ و‌ روی کارت ملی، شماره تلفن همراه فعال متعلق به خود و یک ویدئوی کوتاه مطابق با راهنمای داخل اپلیکیشن را ارسال کند. مدارک و ویدئو توسط کارشناسان بلوبانک بررسی و هویتتان تایید یا رد می‌شود.

شرایط خاصی برای ارسال ویدئو جهت شناسایی هویت وجود دارد؟
مشتریان باید زمان ضبط و ارسال ویدئو، پوشش مرسوم جامعه را رعایت کنند.

بازکردن حساب هزینه دارد؟
خیر، بازکردن حساب و ارسال کارت کاملا رایگان است

می‌توانم بیش از یک حساب داشته باشم؟
خیر، هرشخص تنها می‌تواند یک حساب بازکند.

با شماره تماس خارج از ایران می‌توانم حساب بازکنم؟
خیر، به‌دلیل ارسال کد تایید بر روی تلفن همراه، فقط قابلیت بازکردن حساب با شماره تماس‌های داخلی امکان‌پذیر است.

امکان بازکردن حساب مشترک وجود دارد؟
خیر، فعلا این امکان وجود ندارد.

در چه صورت برای ما حساب باز نخواهد شد؟
بازکردن حساب در بلوبانک بر اساس ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های بانکی و رعایت محدودیت‌های قانونی موجود به‌ویژه در زمینه‌ی شناسایی هویت غیرحضوری تعریف شده؛ لذا بلوبانک در صورت عدم شناسایی هویت با شرایط مدنظر خود می‌تواند از بازکردن حساب در موارد استثنایی خودداری کند.

بلوبانک چه نوع حسابی را برای ما باز می‌کند؟
در این بازه‌ی زمانی بلوبانک فقط امکان بازکردن حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت برای شما را خواهد داشت و در آینده، اطلاع رسانی برای بازکردن سایر حساب‌ها انجام خواهد شد.

آیا با vpn و IP خارجی امکان ورود به سایت و ثبت نام هست؟
با توجه به بخشنامه‌ی پلیس محترم فتا درباره‌ی رعایت امنیت اپلیکیشن‌های بانکی و پرداختی، ملزم هستیم دامنه‌ی خدمات را بهIP های داخل کشور محدود کنیم. این موضوع درباره‌ی نئوبانک، نیازمند رعایت دقت و سخت‌گیری بیشتری است.

بلوبانک مجوز قانونی لازم برای فعالیت بانکی را دارد؟
بلوبانک، یک استارت‌آپ بانکی است که در روزهای پایانی سال متأثر از کرونا (1398)، آغاز به‌کار کرد و در حال حاضر ذیل نظارت، مسئولیت و مجوز بانک سامان مشغول فعالیت است.

آیا تضمین قانونی توسط بانک مرکزی برای بازگشت سپرده‌ها نزد بلو وجود دارد؟
سپرده‌‌های مشتریان بلو، نزد بانک سامان نگهداری می‌شود و در واقع این بانک در قبال کلیه‌ی مشتریان و سپرده‌گذاران بلوبانک، به‌عنوان بانک عامل شناخته خواهد شد و هم‌زمان هم وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس، کارت‌های بانکی بلو، با پیش‌ شماره‌ی کارت‌های بانک سامان صادر می‌شود.

کارت‌های بلو عضو شبکه‌ی شتاب است؟
اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی(شتاب و شاپرک) از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک انجام می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی را برای مشتریان به دنبال نخواهد داشت.

تضمین ویژه‌ای برای محرمانه تلقی شدن اطلاعات ارائه شده به بلو وجود دارد؟
همه‌ی بانک‌ها و حتی کسب‌و‌کارهای غیر بانکی که مجبور به دریافت و نگهداری اطلاعات مشتریان خود به اقتضای نیازمندی‌های کسب و کارشان هستند، همیشه بیشترین، سخت‌گیرانه‌ترین و گران‌ترین تدابیر امنیتی را به‌کار می‌برند و خود را در قبال این موضوع، مسئول می‌دانند. این مهم‌ترین و صادقانه‌ترین کاری است که باید انجام داد و ما در بلوبانک، بیش از هر نهاد مالی دیگری به این مسئولیت یعنی محرمانه تلقی کردن تمامی اطلاعات دریافتی و مدارک هویتی مشتریان خود پایبند بوده و مسئولیت آن را می‌پذیریم.

کد معرف :
MFZGIY
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ایا می خواهید مخترع و معروف شوید؟؟؟​





اختراع کاملا تضمینی و حرفه ای
((ثبت اختراع به نام فرد و تسلیم لوح اختراع ثبت شده))
$$$$$$
ایا می خواهید مخترع و معروف شوید؟؟؟
ایا نیاز به یک مشوق برای پیشرفت در زندگی دارید تا انگیزه ای شود برای خودتان که اینده ای درخشان داشته باشید و روی اختراعات خود تحقیق کنید
ده ها اختراع ثبت نشده داریم ما می توانیم ایدهای را به شما پیشنهاد کنیم
تا با نمونه سازی ان و ثبت به نام خودتان در اداره ثبت اختراعات در بین خانه و اقوام انگشت نما شوید!!!! و در نتیجه خودتان روی ایده ای جدید فکر کنید
برای کسب اطلاعات بیشتر بادکتر جماعت تماس بگیرید09127446389
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
عقب
بالا