معرفی هاست اشتراکی Dreamhost

Solina

کاربر انجمن پارسه دو
کاربر انجمن پارسه
معرفی هاست اشتراکی Dreamhost
امروز و در ادامه مباحث مربوط به معرفی هاستینگ های معروف دنیا ، به معرفی یکی از ارائه کنندگان آمریکایی سرویس های هاست و میزبانی وب اشتراکی لینوکس می پردازیم . هاست اشتراکی Dreamhost به لحاظ ارائه خدمات هاستینگ ، تا حدودی با سایر رقبای خود متمایز است. که در ادامه به امکانات ارائه شده توسط dreamhost می پردازیم .

سیستم عامل لینوکس
یکی از تفاوت ها یا به عبارتی مزیت های دریم هاست ، استفاده از سیستم عامل لینوکس توزیع Debian در سرویس هاست اشتراکی است . بر خلاف اغلب هاستینگ های معروف دنیا که از سیستم عامل CentOS یا به طور کلی RHEL استفاده می کنند. دریم هاست سیستم عامل پایدار و Stable دبیان را برای ارائه خدمات میزبانی وب انتخاب کرده است . به عقیده بسیاری از کارشناسان ، لینوکس دبیان پایدار ترین توزیع لینوکس است .

کنترل پنل هاستینگ اختصاصی
سرویس هاست اشتراکی دریم هاست ، برخلاف ۹۹٪ هاستینگ های دنیا که از کنترل پنل های سی پنل ، پلسک و دایرکت ادمین برای ارائه خدمات میزبانی وب اشتراکی لینوکس استفاده می کنند ، از یک کنترل پنل هاستینگ کاملا اختصاصی و قدرتمند بهره می برد . از جمله امکانات اختصاصی و بسیار مفید این کنترل پنل ، قابلیت استفاده همزمان از وب سرور های Apache ، Nginx و وب سرور Lighttpd است .


هاست اشتراکی Dreamhost با کنترل پنل هاستینگ اختصاصی


ارائه هاست نامحدود

درست مانند اغلب هاستینگ های آمریکایی معروف ، دریم هاست نیز محدودیتی در سرویس هاست شما ایجاد نکرده است . با خرید هاست اشتراکی از این شرکت ، از امکاناتی مانند فضای دیسک و هارد نا محدود ، پهنای باند نا محدود ، اضافه کردن و پارک کردن نامحدود دامنه ، ساخت دیتابیس به تعداد دلخواه و نا محدود ، اکانت FTP و EMAIL نا محدود و … بهره مند خواهید شد .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
عقب
بالا