آموزش قابلیت جدید برای استوری‌ در اینستاگرام + افزایش سرعت

  • شروع کننده موضوع Ali
  • تاریخ شروع

Ali

مدیریت انجمن پارسه دو
عضو کادر مدیریت
مدیریت کل انجمن
مجموعه : اینترنت


آموزش ترفند جدید برای استوری‌ در اینستاگرام
در اینجا ترفندهایی جدید استوری و افزایش سرعت گوشی را به شما آموزش خواهیم داد. همراه ما باشید در سایت تالاب…



اگر از آن دسته از افرادی هستید که استوری زیاد در اینستاگرام میگذارید این قابلیت جدید را حتما یاد بگیرید :

اینستاگرام قابلیت جدیدی رابه پلتفرم استوری‌هاي‌ خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند استوری‌هاي‌ خودرا تنها برای تعداد محدودی از دوستان خود به اشتراک بگذارند.



اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌هاي‌ اجتماعی تصویر محور در جهان محسوب میشود ودر سال های اخیر بیش از پیش مورد استقبال از سوی کاربرانش قرار گرفته است، هر از گاهی با افزودن قابلیت‌هاي‌ جدید قصد دارد نظر و رضایت طرفداران و کاربرانش رابه سمت و سوی خود جذب کند.



حالا بتازگی اینستاگرام اعلام کرده است که قصد دارد با افزودن یک قابلیت جدید تحت عنوان « close friends » به کاربران این امکان را بدهد تا با تعیین و انتخاب تعداد محدودی از دوستان و مخاطبان خود در اینستاگرام، استوری‌هاي‌ موردنظر خودرا تنها برای این گروه از دوستانشان به اشتراک بگذارند.



بر اساس گزارشی که در وبسایت اندروید پلیس آمده است ؛ بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود با قابلیت جدیدی که قرار است بزودی برای تمامی کاربران اینستاگرام قابل دسترسی و استفاده قرار بگیرد، از مشکلات و سوتفاهم‌هایي که عده اي از آن ها هر از گاهی با ان مواجه می شوند، پیش گیری به عمل بیاورند و بدین ترتیب احساسات، اتفاقات روزمره و استوری‌هاي‌ خودرا تنها با دوستان موردنظر خود به اشتراگ بگذارند.










ترفندی برای افزایش سرعت عملکرد گوشی‌های اندرویدی
کاربران گوشی‌هاي‌ هوشمند که اینروزها از کاهش سرعت عملکرد موبایل‌هاي‌ خود به شدت ناراضی هستند، این گزارش میتواند با پیشنهاد راهکارهای کاربردی در افزایش سرعت دستگاه‌هاي‌ اندرویدی‌شان کمک کند.



به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت the mobile indian، یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی‌هاي‌ هوشمند همواره از ان گله و شکایت دارند، کاهش سرعت عملکرد دستگاه و به اصطلاح ” Lag” زدن سیستم عامل به هنگام اجرای یک یا چند برنامه است.



تعداد زیادی از کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و رایانه دراین باره به پیشنهاد مجموعه اقداماتی در زمینه پیشگیري از کاهش عملکرد و سرعت سیستم عامل اندروید پرداخته‌اند که در زیر به مرور و معرفی مختصری از مهمترین ان‌ها خواهیم پرداخت.



۱. حداقل یک سوم حافظه داخلی گوشی را خالی نگه دارید

یکی از دلایل مهمی که موجب میشود سیستم عامل در اجرای برنامه‌هاي‌ مختلف با مشکل مواجه شود و یا سرعت گوشی به شدت کاهش یابد، کمبود فضای کافی و حافظه داخلی گوشی است.



بنابر این کاربران باید به این نکته دقت و توجه ویژه‌اي داشته باشند که حداقل یک‌سوم حافظه داخلی دستگاه اندرویدی خودرا خالی نگه دارند و از پر شدن حافظه به شدت خودداری کنند.



راه‌حلی که کارشناسان به کاربران گوشی‌هاي‌ هوشمند در این جا ارائه میدهند، خالی کردن اطلاعات شخصی نظیر عکسهای و ویدیوهای ذخیره شده گوشی و انتقال ان‌ها به حافظه‌هاي‌ جانبی و خارجی نظیر هارد اکسترنال و فلش مموری، رایانه شخصی و غیره است.



کاربران بدین ترتیب گاهی باید گوشی هوشمند خودرا از اطلاعات اضافی که سرعت و عملکرد سیستم عامل را پایین می‌آورد، خالی کند تا بتواند لذت بیش‌تری از کاربری گوشی خود ببرند.



۲. والپیپرهای متحرک را غیرفعال کنید

یکیدیگر از عواملی که می تواند سرعت عملکرد سیستم عامل گوشی‌هاي‌ اندرویدی را پایین بیاورد، استفاده از والپیپر «عکسهای پشت صحنه» متحرک است.



تعداد زیادی از کاربران خود با فعال‌سازی این قابلیت علی‌رغم زیبایی و جذابیت بصری، به این نتیجه رسیده‌اند که از سرعت و عملکرد گوشی ان‌ها به شدت کاسته شده است. بنابر این راحت‌ترین کار ان است که این والپیپرهای متحرک را در نخستین وهله غیرفعال کنید.



۳. عدم فعال‌سازی تعداد زیادی از ویجت‌هاي‌ کاربردی

شاید اندکی عجیب باشد اما باید بدانید که استفاده بیش از اندازه از ویجت‌هاي‌ کاربردی و آوردن ان‌ها برروی صفحه اصلی گوشی اندرویدی‌تان می تواند تا حد زیادی در کاهش سرعت و عملکرد سیستم عامل مقصر باشد.



بنابر این کاربران باید تنها ان دسته از ویجت‌هاي‌ کاربردی راکه بسیار بیش‌تر از سایر ویجت‌ها از ان‌ها استفاده میکنند، به صفحه اصلی گوشی منتقل کرده و از ان‌ها استفاده کنند، در غیر این صورت بگذارند در همان قسمت پنهانی گوشی و غیرفعال باقی بمانند.



۴. برنامه‌هاي‌ فعال را ببندید

یکیدیگر از اشتباهاتی که تعداد زیادی از کاربران گوشی‌هاي‌ هوشمند مرتکب می شوند، بعد از باز و اجرا کردن برنامه‌هاي‌ مورد استفاده خود نظیر پیام‌رسان‌ها، شبکه‌هاي‌ اجتماعی و سیار اپلیکیشن‌هاي‌ کاربردی، ان را نمی‌بندند و باز باقی ماندن ان‌ها به معنای اجرای ان تلقی می شود و اجرای چندین برنامه به‌طور هم زمان نیز سرعت سیستم عامل گوشی رابه شدت کاهش میدهد. پس کاربران باید توجه داشته باشند که بعد از اتمام کار با یک اپلیکیشن خاص، ان را حتماً ببندند.



5. از قابلیت مدیر هوشمند استفاده کنید

یکیدیگر از قابلیت‌هاي‌ گوشی‌هاي‌ هوشمند اندرویدی، قابلیت مدیر هوشمند یا device maintenance است که به کاربران این امکان را میدهد تا به بهینه‌سازی و افزایش سرعت عملکرد گوشی و سیستم عامل خود بپردازند.



دراین قسمت، کاربران با چهار زیرمجموعه تحت عنوان memory، storage، battery و device security مواجه خواهند شد که می توانند با کلیک بر روی هر کدام از ان‌ها، به بهینه‌سازی و پاک سازی قسمت‌هاي‌ مربوطه در گوشی خود اقدام کنند.



6. حافظه نهانی اپلیکیشن‌هاي‌ مختلف را پاک کنید

یکی از مسائلی که کاربران اپلیکیشن‌هاي‌ پیام‌رسان و شبکه‌هاي‌ اجتماعی با ان مواجه شده‌اند، دانلود و باقی ماندن حجم زیادی از اطلاعات ناخواسته‌اي است که بصورت حافظه پنهانی «cache» در حافظه داخلی گوشی‌هاي‌ هوشمند ذخیره و به مرور باعث کاهش سرعت سیستم عامل می شوند. بنابر این کاربران باید هر از گاهی «حداقل هفته‌اي یک بار و حداکثر یک‌بار در ماه» به پاک سازی حافظه نهانی و حذف فایل و اطلاعات ناخوسته و اضافی گوشی خود اقدام کنند.



ان‌ها بدین منظور باید به My files در گوشی اندرویدی خود رفته و با مراجعه به قسمت حافظه داخلی گوشی، فایل مربوط به اپلیکیشن موردنظر نظیر تلگرام یا اینستاگرام را بیابند و تمامی عکسهای و ویدیو و فایل‌هاي‌ صوتی که در ان دانلود و نگهداری شده است، را حذف کنند.



از دیگر ترفندهای مربوط به اینستاگرام و افزایش سرعت گوشی در پایین دیدن نمایید.
 
آخرین ویرایش:
عقب
بالا